luni, 18 iulie 2011

Dead or Alive




Ce îmi amintesc? Îmi amintesc cã am citit
despre un cercetãtor.Fãcea o chestie cu pisici si cu cutii.Ceea ce fãcea era cã lua o pisicã
si o închidea într-o cutie.Apoi, ca sã facã lucrurile interesante,punea înãuntru un aparat
care elibera gaz otrãvitor.Cercetãtorul nu stia de fapt când aparatul elibera gazul si când nu îl elibera.Singurul mod în care putea fi sigur era sã se uite în cutie.Aici intervine partea stiintificã.Pânã o deschidea, se gândea
cã pisica trebuia sã fie în viatã si moartã.Vedeti, dacã una dintre
aceste situatii era posibilã, atunci trebuiau sã fie posibile si amândouã.De când am citit despre pisica aia,nu îmi pot scoate povestirea din cap.

Cum poate fi ceva atât în viatã
cât si mort în acelasi timp?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu